Anunț privind demararea procedurii competitive pentru atribuirea „Construire centrală fotovoltaică (Prosumator) Pantelimon”

1. Informații generale privind achizitorulPATRIARHIA ROMANA-ADMINISTRATIA PATRIARHALA, cu sediul în str. Bulevardul Regina Maria nr. 1, sector 4, Mun. Bucuresti, cod unic de înregistrare RO4430779;, persoană de contact: Alexandru Păduraru.

    2. Informații generale privind contractul care se atribuie: furnizare de echipamente și execuție lucrări de instalare a unei centrale electrice fotovoltaice cu, având o putere instalată de 0,4 MWp, amplasat în Loc. Pantelimon, Str Rascoalei, Nr. 3-5, Jud. Ilfov. Proiectul va fi finanțat din Fondul pentru Modernizare – apel PFM/169/PFM_P1/NA/P1_OS1/FM_1.1 – Sprijinirea investițiilor în noi capacități de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice

    3. Tip procedură: Atribuirea contractului de furnizare se realizează prin procedura competitivă organizată conform dispozițiilor ÎNDRUMARULUI METODOLOGIC privind modul de lucru pentru beneficiarii privați finanțați din Fondul pentru Modernizare, care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale și ale legislației aplicabile în materie.

    4. Criteriu de atribuire: oferta cea mai avantajoasă, în funcție de următorii factori de evaluare:

      Factori de evaluarePunctaj maxim
      Cel mai scăzut preț (oferta cea mai scăzută)40 puncte
      Eficienta panourilor 30 puncte
      Calitatea echipamentelor și materialelor30 puncte
      Punctaj maxim 100 puncte

      Modul de acordare a punctajelor pentru fiecare factor de evaluare este prevăzut în Caietul de sarcini.

      5. Valoarea estimată: 1784880 lei + TVA.

      Caietul de Sarcini: Caietul de sarcini poate fi obținut gratuit, in baza unei solicitări înaintate prin email la adresa achizitii@candcgroup.ro, sau poate fi descărcat la acest link.

      6. Data și modul de depunere a ofertelor: Data limită de depunere a ofertelor: 11-08-2025, ora 13:00. Adresa la care trebuie depuse ofertele: în format fizic la adresa, Cancelaria Sfântului Sinod – Calea Șerban Voda Nr. 31, Parter, Sector 4, București., conform Caietului de sarcini.

      Oferta se va depune într-un exemplar original și o copie pe CD/ Stick USB. Oferta va conține câte 3 plicuri care vor fi etichetate astfel: (i) Plicul A – Documente de calificare, (ii) Plicul B – Propunerea tehnică, (iii) Plicul C – Propunerea financiară, indicându-se totodată denumirea ofertantului și adresa acestuia. Acestea vor fi închise într-un plic separat netransparent. Pe acest plic se va marca: (i) obiectul Procedurii, (ii) achizitorul și adresa completă a acestuia, (iii) Mențiunea A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 11-08-2025, ora 13:00”.

      7. Data transmiterii anunțului în vederea publicării pe website PATRIARHIA ROMANA –  25.07.2025 și în cotidianul Lumina, in format tipărit.


      Reprezentant legal,                                                                          
      Vicar Administrativ Patriarhal Pr. Ionuț Gabriel Corduneanu